.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد رئیس شورای شهر رشت از دستگاه‌های اجرایی
برخی ادارات استان در کار شورا مانع‌تراشی می‌کنند
شمال نيوز : رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه معاون عمران استاندار گیلان خواستار توقف پروژه پل کابلی مصلی رشت است، گفت: برخی دستگاه‌های اجرایی گیلان بدون دلایل قانونی مانع از اجرای مصوبات شورا می‌شوند.

شمال نيوز : رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه معاون عمران استاندار گیلان خواستار توقف پروژه پل کابلی مصلی رشت است، گفت: برخی دستگاه‌های اجرایی گیلان بدون دلایل قانونی مانع از اجرای مصوبات شورا می‌شوند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، محمود مباحی در جلسه شورای اسلامی این شهر با اشاره به کدهای بودجه مصوب اظهار داشت: شهردار رشت در راستای تحقق بودجه شهرداری در تمام کدهای بودجه مصوب، کمیته درآمدی تشکیل داده و موظف است ظرف 15 روز گزارش دهد که دلیل عدم تحقق بودجه در برخی کدها چه بوده است.

وی از سرگردانی شهروندان در دوایر شهرداری رشت انتقاد کرد و افزود: در برخی موارد مشاهده شده که به ارباب رجوع‌ها در شهرداری پاسخ شفافی داده نمی‌شود و همین امر موجب سلب اعتماد شهروندان  شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به مصوبات شورا که توسط فرمانداری نظارت می‌شود، تصریح کرد: طبق قانون شوراها اگر ظرف 15 روز فرماندار محترم ایراد قانونی به مصوبه شورا نگیرد، لازم‌الاجراست.

این مسئول افزود: 9 نفر عضو شورای شهر رشت صلاح شهروندان را همواره لحاظ می‌کنند، اما برخی دستگاه‌ها بدون دلایل قانونی مانع از اجرای مصوبات شورا می‌شوند.

مباحی، با اشاره به پل کابلی مصلی رشت، خاطرنشان کرد: معاون عمرانی استاندار گیلان برای اجرای این پل کارشکنی می‌کند و خواهان توقف اجرای این تقاطع غیرهمسطح شده است.

رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورا نیز در جلسه مذکور به وضعیت آسفالت خیابان‌ها اشاره کرد و گفت: با خرید قیر جدید و تهیه آسفالت، به‌زودی معابر و خیابان‌هایی که نیاز به روکش آسفالت دارند در دستور کار قرار می‌گیرند.

موسی ناصح، با اشاره به طرح تفصیلی جدید شهرداری که در دست تدوین است، افزود: با وجود اینکه این طرح در اداره کل راه و شهرسازی در حال تهیه است، اما به دلیل اهمیت موضوع، شهردار رشت نیز در جلسات آن شرکت می‌کند که جای قدردانی دارد.

وی اضافه کرد: با تدوین این طرح جامع بسیاری از مشکلات شهروندان در مباحث ثبتی برطرف می‌شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا نیز در این جلسه از درآمد 600 میلیون تومانی شهرداری رشت از پارکبان خبر داد.

محسن پورفخریان، با اشاره به قانون جدید راهنمایی و رانندگی و قوانین مربوط به پارکبان عنوان کرد: سال گذشته تنها 43 میلیون تومان از ناحیه پارکبان به حساب شهرداری واریز شده بود، اما با قانون جدید درآمد حاصل از پارکبان به حساب شهرداری واریز می‌شود و پیش‌بینی این است که در سال جاری شهرداری 600 میلیون تومان از ناحیه پارکبان درآمد کسب کند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: در قرارداد جدید با شرکت‌های مجری پارکبان شرکت‌هایی که از تجهیزات مدرن استفاده کنند در اولویت هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 تير 1391
ابر و باد خورشید و ملک در کارند تا شورای شهر وبیسواد و اننجمن زندان بان رشت به اهداف خود نرسند اقای مباحی شما که زندانبان زندان لاکان رشت بودی بفرما از کجا اورده ای هر کدام از فرزندانت در یک کشور مالزی فیلیپین و ... زندگی میکنن؟
نا شناس 31 تير 1391
شهردار سیاهکل زمینی رو خریده حدود 60 میلیون که وجود خارجی نداره
لوله گذاری فاضلاب کوچه رو خود شهرداری بررسی کرده 11 میلیون هزینه داره یک پیمانکار 18 میلیون قیمت داده شهردار میگویی پیمانکاری که با 45 میلیون متقاضی اجرا پروژ است باید به ان داده بشه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.